Diskuse

Kdo se těší do školy?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

První stupeň ZŠ mne sice nudil, ale když nic jiného, těšil jsem se na některé spolužáky, přece jen intenzivně jsem se kamarádil tak s 3, 4 spolužáky a ostatní jsem potkával ve škole.

Na 2. stupni už jsem se těšil na fyziku, chemii a tak. To už jsem přepadl vášni v elektronice a tak na střední jsem se vysloveně těšil na další odborné předměty. Podobné to bylo i na VŠ.

0 0
možnosti
JJ

Mě před první třídou říkali, naučíš se číst, psát a počítat. No já si před druhou třídou řekla, že tohle všechno už umím a tak tam nemusím a chtěla jsem zůstat doma číst si nějakou knížku. Neprošlo to. Ve škole jsem se nudila. Asi už v první třídě. Zvlášť hodiny, kdy se četlo nahlas, bylo utrpení. A ze čtení jsem nosila dvojky. Než ti, co četli přede mnou překoktali tu svou část, měla jsem přečtená další dva články a vůbec jsem nevěděla, kde mám začít číst.  Učitelka mi za to dávala horší známky i když jsem patřila k dětem co neměly se čtením problémy, ale nedávala jsem pozor. Vůbec jí nenapadlo, že by se nějaký žáček mohl nudit. Nebo jsem koukala z okna a učitelka nabyla dojmu, že šilhám a musela jsem k očnímu.

1 0
možnosti
Foto

Škola je vězení a do vězení se těší málokdo.

0 0
možnosti
BG

No to nevím, chodil jsem do ní 22 let. :-)

0 0
možnosti